Warning: include(images/trendytravel14.png): failed to open stream: No such file or directory in /home/keliones/domains/kelioneslietuvoje.com/public_html/wp-content/themes/kelionesLietuvoje/functions.php on line 55

Warning: include(): Failed opening 'images/trendytravel14.png' for inclusion (include_path='.:/usr/share/pear') in /home/keliones/domains/kelioneslietuvoje.com/public_html/wp-content/themes/kelionesLietuvoje/functions.php on line 55
Apie keliones Lietuvoje | Miestai, kaimai, dvarai, pilys, gamta, žmonės..

Šios vasaros atradimas – Sudargo piliakalnių kompleksas

Sudargo piliakalnių kompleksas be konkurencijos yra mūsų šios vasaros atradimas. Apie piliakalnius buvau mačiusi ir girdėjusi per LRT rodytoje Nacionalinėje ekspedicijoje, bet per tv jie neatrodė taip įspūdingai kaip realybėje. Piliakalnių kompleksą sudaro net keturi – Vorpilio, Pilaitės, Žydkapių ir Balnakalnio piliakalniai. Teritorija sutvarkyta, įrengti suoliukai, pavėsinės ir net žaidimų aikštelė vaikams. Galima apeiti visus […]

Įrašo žymės:

Nuo ryto iki vakaro – kairiuoju Nemuno krantu

Maršrutas Panemune dešiniuoju Nemuno krantu yra vienas populiariausių Lietuvoje, o keliavimas kairiuoju krantu vis dar yra neatrastas, bet visai be reikalo. Šį kartą į Pamarį keliavome būtent juo ir kiek visko dar nematyto pamatėme! Pirmoji mūsų stotelė – Žemoji Panemunė, kaimelis Šakių r. sav. Jame stovi labia jauki ir sena Šv. Vincento Pauliečio bažnyčia, pastatyta 1877 m. […]

Apie žinybinį Pakretuonės malūną ir kitus nežinybinius objektus

Į mūsų vakar dienos kelionės maršrutą buvome  įtraukę Pakretuonės vandens malūną, nes akį patraukė matytos nuotraukos. Informacijos apie malūną pavyko rasti negausiai, tik kad pastatytas XIX a. pabaigoje ir priklausė Parveniškių dvarui. Atvažiavus iš tolo ant aukštos tvoros švietė užrašas „Piktas šuo“, tačiau šalia buvo pritvirtinta informacinė lentelė „Nacionalinės Martyno Mažvydo […]

Saldutiškio dvaras ir bažnyčia

Saldutiškis – miestelis Utenos r., čia patekome keliaudami į Triušiukų slėnį. Miestelio istorija neatsiejama nuo ten stovinčio dvaro, kuri anksčiau dar vadintas  Spygudiškiu, Sundutiškiu.  Iki šių dienų yra išlikę rūmai, ledainė, tvarto, arklidės liekanos, parkas. Dabartinius puošnius dvaro rūmus XIX a. antrojoje pusėje pastatė Boleslovas Jaloveckis, kuris buvo žymus to meto visuomenės veikėjas, karo inžinierius, […]

Triušiukų slėnyje

Informaciją apie  Triušiukų slėnį pamačiau kažkur Facebooko platybėse, tad buvo užfiksuota ir pridėta prie sąrašo „Būtina nukeliauti“. Į slėnį susiruošėme dar pavasarį, oras pasitaikė žvarbokas, bet užtrukome pas triušiukus vistiek ilgokai. Triušiukų slėnis yra įsikūręs Saldutiškyje, Utenos r. didelėje apie 2 h teritoijoje, kurioje gyvena ne tik apie 50 rūšių pūkuotų triušių, bet ir lamos, ožiukai, avys, […]

Ekskursija po Žaliąjį pastatą VU botanikos sode

Šį savaitgalį vyko Oper House Vilnius renginys, kurio metu lankytojams atveriami įdomūs pastatai ir rengiamos juose ekskursijos. Mes suspėjome apsilankyti Žaliojo pastato atidarymo ekskursijoje VU Botanikos sode Kairėnuose. Po rekonstrukcijos pastatas visiškai pasikeitė, jį puošia ypatingos žaliosios kolonos su atskira laistymo sistema. Kolonos jau yra apsodintos, tik dar nespėjusios sužaliuoti, o ant stogo įrengta apželdinta aikštelė, […]

Pavasario linksmybės Zackagirio (Dziackagirio) pažintiniame take

Lietuvos Nepriklausomybės atkūrimo dieną – Kovo 11-ąją paminėjome keliaudami po Dzukijos nacionalinį parką. Pradėjome nei ilgu, nei trumpu 10,5 km žygiu po Zackagirio arba kitaip, Dziackagirio, pažintinį taką. Visas tako ilgis yra 13,8 km, tačiau galima pasirinkti ir trumpesnius atstumus – 7 arba 10,5 km. Take labai aiškiai ant medžių […]

^84D42CC4A9E8042C9F12B6FD303E636F338C29E3869E5F34D6^pimgpsh_fullsize_distr

Turistinis-pažintinis takas „Žodis girios draugui“

Pažintinis takas, tokiu keistai įdomiu pavadinimu, jau seniai buvo mūsų dar nepraeitų takų sąraše ir šiandien iššaušo jo aplankymo diena! Čia viena iš tų vietų, kurios taip paprastai nerasi, apie nuorodas nė kalbos nėra. Važiuojant Vilnius – Druskininkai keliu reikia pasukti link Matuizų  ir pavažiavus apie 1,5km bei pervažiavus tiltą per Merkį Užperkasio kaime  pasukti […]

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Fotoreportažas iš Medvėgalio kalnų ir pakalnių

Buvo lietingas rugpjūčio vakaras, bet kantriai išlaukę sausesnio protarpio į Medvėgalį vistiek užkopėme. Medvėgalis yra aukščiausias Žemaitijos taškas (234 m virš jūros lygio) ir viena iš Medvėgalio archeologinio komplekso dalių, kurią dar sudaro Pilies, Piliorių, Alkos, Ąžuolų, Sumonų kalvos su kūlgrinda. Istoriniuose šaltiniuose rašoma, kad Medvėgalio viršūnėje  degdavo šventoji ugnis, o ant Pilies […]

Pasislėpusi Akmenos (Maseliškių) cerkvė

Važiuojant į Pauolios miško taką netikėtai akis užkliuvo už iš už medžių kyšančio bokštelio, tad ir stabtelėjome apžiūrėti kas čia stovi. Išsiaiškinome, kad tai Akmenos sentikių cerkvė, kitaip dar vadinama Maseliškių cerkve, nes stovi Maseliškių kaime. Radau informacijos, kad cerkvė pastatyta 1937 m. Nors gyventojų aplinkiniuose kaimuose labai sumažėjo, bet cerkvė iki šiol dar yra veikianti […]